onsdag 13. mars 2013

glade hjem

 Her om dagen fikk jeg en artig bok av mamma. "Glade hjem" med gjør-det-selv-tips fra 70-tallet. På 70-tallet fantes slikt i bokform, idag finner vi det igjen som DIY (do it yourself) på blogger og i blader. Og mye er like "in" idag igjen. Her kommer trender tilbake altså.
 Her er tips til fullt møblement...

 Dette stoffet er lett å finne i butikker idag også...
 Bildevegg. Like tøft da som nå.
 Dette ble nok ble liggende igjen på 70-tallet.
 Ja takk til en sånn!
 Og denne døra synes jeg ble skikkelig søt:)
 Regnbuen også.
Skjermbrett er vel heller ikke det helt store nå?
Takk for titten!

11 kommentarer:

  1. Haha..så festlig! Er rart å se hvordan trender kommer igjen og igjen. Selv om det nok, muligens, ikke er alle vi ønsker at skal komme tilbake. Kjekk bok! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal kanskje prøve noen av mønstrene. Også likte jeg skydøra veldig godt:) Kanskje en ide på et barnerom en gang.

      Slett
  2. hahaha, fantastisk bok. Ånei, jeg tror nok jeg skal sette igang akkurat nå med å male en stor rød stripe over veggen som skyter fart og lagar ei litta knute av kjærleik, før den skyter ned igjen til den andre enden av rommet, akkurat som et romskip! Jeg skal sørge for at det blir trend igjen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha!! Du er morsom!! Ikke noe galt med en sånn litta knute?!

      Så her har dere temaet for stua deres klart. Oppskrifte for hvordan møblene lages er også i boka. Du kan få låne den til neste år!

      Slett
  3. Åh! Denne hadde vi hjemme når jeg var liten!
    Jeg husker jeg ønsket med en slik rund seng! Tror kanskje den finnes ennå og lurer den med meg til Bergen under neste østlandstur :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Gøy! Du må stjele den, masse inspirasjon til den nye leiligheten deres!

      Slett
  4. Haha. En sånn boblesofasak *drømme* (eller ikke).

    Kunne godt tenke med en sånn fluktstol å ta med ut i torshovdalen mot sommeren derimot.

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig:) Vi treffes med baby og en iskaffe;)

      Slett
    2. Veldig klar for det nå merker jeg ;)

      Slett

Jeg blir veldig glad om du legger igjen et spor. Jeg svarer i egen blogg, men besøker din blogg også!